|
iTunes på Macbook Pro |
Besvar |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4830 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2023 kl. 12:47 |
|
Måske et dumt spørgsmål, men er iTunes ikke integreret program lige til at åbne på en Macbook Pro?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8627 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
iTunes gik bort for nogle år siden.
Hvis det er musik, er det Apple Music app'en, du skal bruge. Hvis der er fordi du skal tilslutte en Apple-enhed og evt. synkronisere eller tage lokal backup, er det i Finder, det sker. |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay! Jeg bruger computeren for lidt, vil hellere bruge iPad. Men min nyeste iPad gik bort før Jul, og ville checke om den var sikkerhedskopieret. For min tilbageværende gamle iPad mangler en del ift til den nye. Men det kan jeg jo så dårligt checke, hvis iTunes er borte?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, iPad dukker op i Finder. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke den der er gået bort, da der intet liv er i den.
|
||
|
||
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du tilslutter den iPad der virker, eller en iPhone det er lige meget, og når den dukker op i sidebar'en i Finder klikker du på den.
Derefter klikker du på Manage Backups, og så vil du se alle backups fra alle enheder, der har været taget backup af på din Mac. De har samme navn som din enhed, og du kan se seneste backup tidspunkt. Redigeret af Shumway - 21-Februar-2023 kl. 18:02 |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange tak! Nu kan jeg se at min nyeste iPad ikke blev sikkerhedskopieret nogensinde, er formentlig bare blevet parret med forrige iPad for fuld kopi.
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |