|
Windows kan ikke genkende eksternt blu-ray-drev |
Besvar |
Forfatter | |
rafgut
Bruger Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2023 kl. 21:52 |
Kære recordere-folk
Jeg har et ASUS SBC-06D2X-U blu-ray-drev som jeg gerne vil bruge til at rippe nogle film. Men min PC forstår ikke hvad jeg har tilsluttet. Jeg har prøvet at hente flere af driverne på Asus's hjemmeside, men jeg forsørger at installere står der "Available target is not found."
Nogen forslag til hvordan det kan løses? Det er en Huawei bærbar med Windows 11. Håber nogen har en løsning :) |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et lignende drev, og troede egentlig at det var kaput.
Jeg mener, jeg fulgte denne metode for at fikse det: Mvh Kristian
|
|
rafgut
Bruger Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak begge to for løsningsforslag!
Jeg prøvede inden jeg skrev i går at fjerne "initio" enheden, og ud ind med usbstik og sluk og start pc og lige lidt hjalp det. Men her til aften da jeg tændte pc'en så kører det. Tak for hjælpen! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |