|
Nokia Lumia 920 tråden |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
har lige byttet min sgs3 (½ år gammel) ud med en lumia 920 (3 måneder gammel) samt jeg fik trådløs lader med, vi byttede lige over, så det er da et udemærket byt for mig. PS den sgs3 er den uden 4g
|
|
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trådløst ladning er genialt. Er der flere telefoner i husstanden, kan jeg varmt anbefale en PowerKiss Ring. Det er en lille gizmo du kan koble til alle mobiltelefoner med micro USB (fås også med det "gamle" iPhone stik) og således benytte trådløs ladning. Jeg bruger den med en Lumia 620 og det virker perfekt. Check PowerKiss J Redigeret af Jwin - 28-Marts-2013 kl. 21:48 |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg haft min Lumia 920 i godt en måned og er godt tilfreds med den. Har alle de programmer jeg bruger mest i hverdagen, dog mangler et par enkelte spil. Men det er hvad det er.
Har i et råd til afspilning af lydbøger? På min gamle SGS2 brugte jeg 2 forskellige afspillere, sådan at min lydbog altid startede hvor jeg var nået til. Har simpelthen ikke kunne finde en brugbar afspiller i storen og er lidt træt af kun bruge den indbygget til alt, da det jo netop gør at hvis jeg vil se en video på youtube, lytte til musik eller noget. Glemmer den lystigt alt om hvor langt jeg er kommet i lydbogen.
Redigeret af JordanDK - 07-April-2013 kl. 11:42 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
slet ingen?
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |