recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bistream nogensinde med 1.2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBistream nogensinde med 1.2?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 878
Direkte link til dette indlæg Emne: Bistream nogensinde med 1.2?
    Sendt: 10-September-2007 kl. 17:28

Hej Recordere

Har lige et endnu et spørgsmål omkring Bit-stream, men ikke et begynderspørgsmål!...

Jeg har læst forskellige steder rundt på nettet, og er kommet til den konklusion, at det ikke bliver muligt at kunne overføre DD+ og TrueHD via bitstream (nogensinde) på en Toshiba HD-E1, fordi den kun understøtter HDMI 1.2a!..ER det korrekt?...For i af med jeg har anskaffet mig en Onkyo 875, kunne det bare være spændende at man kunne overfører lyden via Bitstream, på et tidspunkt!..Firmwaren til Toshiba's 2.g. understøtter diverse (DTS HD MA etc), via bitstream!..Men kunne det aldrig komme til at forekomme at det ville ske, selvom man kun har support fra 1.2a HDMI??..

mvh Zirio

Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af zirio zirio skrev:

Hej Recordere

Har lige et endnu et spørgsmål omkring Bit-stream, men ikke et begynderspørgsmål!...

Jeg har læst forskellige steder rundt på nettet, og er kommet til den konklusion, at det ikke bliver muligt at kunne overføre DD+ og TrueHD via bitstream (nogensinde) på en Toshiba HD-E1, fordi den kun understøtter HDMI 1.2a!..ER det korrekt?...For i af med jeg har anskaffet mig en Onkyo 875, kunne det bare være spændende at man kunne overfører lyden via Bitstream, på et tidspunkt!..Firmwaren til Toshiba's 2.g. understøtter diverse (DTS HD MA etc), via bitstream!..Men kunne det aldrig komme til at forekomme at det ville ske, selvom man kun har support fra 1.2a HDMI??..

mvh Zirio

Hej Zirio

Kan desværre ikke svare dig på spørgsmålet.. Men går og overvejer måske at købe denne billige afspiller.. Der er ethernet port på den. Men hvad kan den bruges til? kun firmware upgrades, eller til at afspille mediefiler osv?

Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2007 kl. 17:24

Det er først med HDMI 1.3, at det er muligt, at overføre lyden som Bit-stream, og selv der forvolder det problemer.

Det er jo i øvrigt ligegyldigt, hvor det foregår, så hvorfor bekymre sig???

Redigeret af Iron Man - 11-September-2007 kl. 17:26
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu