Jeg bliver syntes godt nok man bliver mobbet en del, på dette forum. Men lige i disse dage, arbejder jeg for fuld power, dvs ca 10 timer om dagen, også op centeret og træne, også må jeg indrømme at jeg er pænt træt, når jeg kommer hjem. Men jeg skal da gøre et forsøg, at lave den anmeldelse færdig hurtigst muligt.
Men som Flemming (min medtester) siger, så lyder den intern dekodning fra Onkyo (bitstream) bedre end dekodingen fra Pana. Jeg ved godt der er forskellige forklaringer på hvorfor dette er muligt - Der en fejl fra afspillerens side, eller Onkyo'en dekoder forkert så det lyder bedre. Men den ene eller anden forklaring, er fra mit synspunkt rimelig irrelavant. I testen vil det fremgå, at bitstream lyder bedre end dekodet PCM. Og for lige at sætte det i lidt større perspektiv, så har jeg lavet samme test med min gamle Toshiba HD-XE1 (mht. Bitstream/PCM-dekodning) - Og der resultatet det samme.
Men jeg skal prøve at lave anmeldelsen færdig, før udgangen af denne uge, men jeg kan ikke love noget.
|
der er da vel ikke nogen, som mobber på dette forum. det har jeg da ikke set før.
men det var da ret hyggeligt at sidde og teste lidt. der var lidt gang i din lille forstærker, i forhold til min egen.
og med hensyn til pana plasma, kan jeg da godt se at det står godt. men ikke så meget bedre end mit eget. så det var ikke noget jeg sådan, lige går ud og køber. så vil jeg heller vente lidt, og få et pio. eller vente lidt længere, og se hvad det bliver til med oled skærmene.