recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad sker der lige med Google
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad sker der lige med Google

Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2016 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af The Dude The Dude skrev:

I dit tilfælde kunne du jo have søgt på det på yahoo eller bing i stedet for at forvente, at andre holder dig i hånden. Jøsses...

Jeg forventer bestemt ikke, at nogen som helst holder mig i hånden. Det var ingen der tvang dig til at svare, men da du gjorde det, valgte du at bruge et undvigende svar. Så kunne du lige så godt have undladt at svare.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2016 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der er jo forskel på mennesker og lære niveau. Der kan også være folk med ordblindhed. Jeg er selv bemidlet med nogenlunde evner udi sproget, men kender alligevel ikke ordet "Deduktivt".

Det hjalp ikke meget på forståelsen. Mener det må være afsenders ansvar at modtager forstår budskabet.
Til top
The Dude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2007
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2016 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

I dit tilfælde kunne du jo have søgt på det på yahoo eller bing i stedet for at forvente, at andre holder dig i hånden. Jøsses...

Jeg forventer bestemt ikke, at nogen som helst holder mig i hånden. Det var ingen der tvang dig til at svare, men da du gjorde det, valgte du at bruge et undvigende svar. Så kunne du lige så godt have undladt at svare.

Flemming
Et undvigende svar? Så det, du i virkeligheden skriver, er, at du skulle holdes i hånden? Godt så!

Der er jo forskel på mennesker og lære niveau. Der kan også være folk med ordblindhed. Jeg er selv bemidlet med nogenlunde evner udi sproget, men kender alligevel ikke ordet "Deduktivt".

Det hjalp ikke meget på forståelsen. Mener det må være afsenders ansvar at modtager forstår budskabet.
Ovenpå hans arrogante tone, efter jeg spildte tid på at hjælpe ham, kaldte jeg ham for idiot. Dét var budskabet med den del. Så kan du jo så overveje, hvor meget det budskab kan projiceres over på dig selv og din egen manglende forståelse.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2016 kl. 09:06
Så er problemet løst. Efter at have installeret programmet Adfender, som jo egentlig er et program til blokering af reklamer m.v., kan jeg komme på Googles søgemaskine i både Internet Explorer, Edge og Firefox. Ganske godt klaret af en idiot som mig, ik' Dude?Smileyer

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2016 kl. 09:58

<span style="line-height: 16.8px;">

</span><span style="line-height: 1.4;">I dit tilfælde kunne du jo have søgt på det på yahoo eller bing i stedet for at forvente, at andre holder dig i hånden. Jøsses...</span><span style="line-height: 16.8px;">
</span><br style="line-height: 16.8px;"><br style="line-height: 16.8px;"><span style="line-height: 16.8px;">Jeg forventer bestemt ikke, at nogen som helst holder mig i hånden. Det var ingen der tvang dig til at svare, men da du gjorde det, valgte du at bruge et undvigende svar. Så kunne du lige så godt have undladt at svare.</span><br style="line-height: 16.8px;"><br style="line-height: 16.8px;"><span style="line-height: 16.8px;">Flemming</span><br style="line-height: 16.8px;"><span style="line-height: 16.8px;">
</span><div style="line-height: 16.8px;">Et undvigende svar? Så det, du i virkeligheden skriver, er, at du skulle holdes i hånden? Godt så!
<div style="line-height: 16.8px;">

Ovenpå hans arrogante tone, efter jeg spildte tid på at hjælpe ham, kaldte jeg ham for idiot. Dét var budskabet med den del. Så kan du jo så overveje, hvor meget det budskab kan projiceres over på dig selv og din egen manglende forståelse.

Jeg kan slet ikke få næsen så højt op i skyen

Redigeret af Kampus - 04-August-2016 kl. 10:00
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2012
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2016 kl. 13:59
Jeg frygter, at tonen i debatten herinde i sidste instans kan medføre terror i Danmark!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2016 kl. 14:52

Så er problemet løst. Efter at have installeret programmet Adfender, som jo egentlig er et program til blokering af reklamer m.v., kan jeg komme på Googles søgemaskine i både Internet Explorer, Edge og Firefox.

Spørgsmålet er så om du har løst problemet, eller om du har fundet en måde at omgå problemet på?

At Adfender blokerer for den trafik, som der forsøger at komme i gang. Med at det der skaber trafikken ikke er fjernet.

Forsøger den stadig at finde en proxyserver på IP x.x.x.103:

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2016 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Så er problemet løst. Efter at have installeret programmet Adfender, som jo egentlig er et program til blokering af reklamer m.v., kan jeg komme på Googles søgemaskine i både Internet Explorer, Edge og Firefox.

Spørgsmålet er så om du har løst problemet, eller om du har fundet en måde at omgå problemet på?

At Adfender blokerer for den trafik, som der forsøger at komme i gang. Med at det der skaber trafikken ikke er fjernet.

Forsøger den stadig at finde en proxyserver på IP x.x.x.103:

Klaus

Du har sikkert helt ret. Ondet er ikke fjernet, men resultatet er indtil videre fint nok for mig.
Efter at have prøvet alle de forslag jeg kunnet finde på nettet med at køre diverse antispy- og -malware programmer m.v. begyndte jeg at undre mig over, at én af mine Windows 10 computere, som jeg i anden anledning havde installeret Adfender på, godt kunne få adgang til Google. Hvis jeg disabler Adfender forsøger computeren stadig at finde en proxyserver, om det er nr. 103 ved jeg ikke.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar Side  <1 91011

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu