|
Macrovision / makrovision fjerner |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 29-Juni-2006 kl. 18:07 |
Alle løsninger er eksterne, virker altså kun når der optages fra en ekstern vhs eller dvd. Der findes ingen løsninger der gør at du kan optage en beskyttet dvd direkte fra dvd-drevet til harddisken. Doh - Jesper altså, du når altid lige at poste mens jeg skriver Redigeret af spawn - 29-Juni-2006 kl. 18:08 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Ronnio
Bruger Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Sendt: 26-August-2006 kl. 21:41 |
Hej alle Jeg er nu færdig med at overspille ungernes købe VHS'er til DVD og har derfor ikke mere brug for den "Velleman Video Signal Cleaner box" som jeg indkøbte til formålet ... den fungerede bare perfekt. Hvis du er interesseret så smid en mail ... Ronnio
Redigeret af Ronnio - 03-September-2006 kl. 12:35 |
|
Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
|
|
larsen
Bruger Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 20:32 |
Jeg har lige købt en lg190 recorder , og vil overspille et vhs bånd til harddisk. det går fint de første 18 minutter md ok billedkvalitet, men så holder lg 'en op med at optage uanset om jeg satte den til at optage direkte eller ved timeroptagelse. kan der være Macrovision på dette bånd? Jeg har lånt det af nogen som gerne vil have det over på dvd. de har det fra en privat organisation, og ved ikke om der er beskyttelse på. kan nogen fortælle mig det, inden jeg går ud og investere i sådan et kabel/box. |
|
larsen
Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 22:58 |
jeg har nu set en kort besked idet recorderen holder op med at optage"record blocking signals are detected" Men jeg kan godt optage på en anden vhs-optager alså vhs til vhs. Men selv om jeg afspiller det kopierede vhs bånd kommer denne besked fra lg'en idet den slår rec fra "record blocking signals are detected" efter nogle minutter. Så det er vel en macrovision fjerner Jeg skal have? Hvis rigtig kender nogen et billig kabel ? |
|
larsen
Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 17:23 |
Har nu bestilt et startkabel hos" Ktvision "som lars anbefalede. http://www.ktvision.com/shop/osc/product_info.php?cPath=39&a mp;products_id=131 Så håber jeg det virker Redigeret af larsen - 11-Oktober-2006 kl. 20:42 |
|
Neil Young
Ny bruger Oprettet: 02-November-2008 Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 02-November-2008 kl. 20:16 |
Jeg kan ikke finde noget om Macrovision dekryptering af nylig dato. Står og overvejer denne: eller hos sonel.com men er lidt i tvivl. Dur det og er der nogen der har købt for nylig?
Redigeret af Neil Young - 02-November-2008 kl. 20:18 |
|
Auri
Super bruger Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Sendt: 02-November-2008 kl. 20:27 |
Hej Jeg har et til salg som jeg aldrig har fået brugt, købte det sidste år hos ktvision
Auri |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |