|
panasonic HJÆLP |
Besvar |
Forfatter | |
frostkongen
Bruger Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 80 |
Emne: panasonic HJÆLP Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 15:46 |
skal have et nyt digitalcamera og er meget i tvivl. overvejer DMC-FX55E-S er der nogen der kender nogle gode emner eller har jeg gang i det rigtige. prisen skal ligge omkring 3000 Redigeret af frostkongen - 16-Oktober-2007 kl. 18:58 |
|
wakywaky8
Ny bruger Oprettet: 16-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Sendt: 20-November-2007 kl. 12:04 |
Hej frost, Hvis det var mig der skulle købe et kompakt digitalkamera i dette prisleje ville jeg kigge på Olympus eller Canon (til nød Sony, i tilfælde af kameraet er Zeiss-certificeret). Har du nogen bestemte parametre for hvad dit kommende digitalkamera skal håndtere? Ellers så prøv evt. at se på den digitale fotos guru/nyhedssite www.dpreview.com Vh. Anders |
|
This msg may be confidential. If you are not the intended recipient, you must not disclose or use the information contained in it. Thank you.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |