|
Wordpress og cookie |
Besvar |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juli-2019 kl. 14:59 |
|
min kæreste vil til at lave en blog.
Hvordan sikrer jeg mig, at hun overholder cookie regler? Har smidt Cookie notice for GDPR ind som plugin, men skal der ikke skrives en mindre afhandling om brugen for at leve op til reglerne. Er deres standardtekst med “Vi anvender cookie for at sikre dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Hvis du fortsætter med at brugen dette site vil vi antage du er indforstået med det.” Og så en ok knap virkeli nok?
Redigeret af aerik - 28-Juli-2019 kl. 15:03 |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er den samme smøre mange sider spærres med indtil der trykkes på OK.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men skal der ikke være en policy?
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En hjemmeside bruger jo altid Cookies, og har altid gjort det, så der er jo ingen grund til at skrive at den gør det, det ved man jo.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
men nu er reglerne jo bare som de er. Jeg er som sådan enig med dig, men det kan jeg ikke bruge, hvis reglerne er anderledes
Er her nogen der kan hjælpe :)
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ikke krav om at du har en publiceret privatlivspolitik.
Hvis din hjemmeside er privat (ikke relateret til en virksomhed/forening/organisation) så er der slet ikke nogen krav.
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
så i fald af, at hun bare laver en blog om sin mad, og ikke tjener på det, ikke er en virksomhed eller noget andet, men bare laver et alternativ til et word-dokument for at huske sine opskrifter, så er alt fint, når de bare fortælles der er cookie?
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det er på det niveau (ren privat hjemmeside), så behøver du slet ikke at gøre noget/fortælle noget.
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super. lige inden jeg læste dette opslag, rendte jeg dog ind i cookiebot, så nu har hun tekst og advarsel mv. tak for hjælpen Deschain
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |