okay lukker lige lidt røg af.. en lille "kort" samtale med tdc (forklædt som yousee).
20minutters telefon kø, okay musik, anden omgang af det samme, ikke så sjovt, og faktisk er hende der hver 30 sek, med at undskyld du sidder i kø, den mest frustrerende.
Nåh første medarbejder..
Jeg skal have lukket mit Viaacess kort til DVB-C, et gammelt fordi jeg har 2..
Og han tager imod masse informationer, finder kortet, lidt arbejde med adresser and so on, tænker WELL det går fint..
Jo han kunne se kortet, men han kan ikke hjælpe mig så han skal videresende mig (viste han godt til at starte med) men han kunne da lige spilde 5 min, men fair nok, jeg vil da ikke blive sur over sådan en lille ting..
men INGEN jeg skal sendes videre så skal jeg så kæmpe i 5 minutter, for IKKE at få spam på min mail boks..
Må jeg få din email.
"øhh til hvad, vel ikke til reklamer"
NEJ nej ikke reklamer til et nyhedsbrev
"hvad indeholder det nyhedsbrev"
tilbud..
"øhh nej tak jeg ønsker ikke den slags spam på min mailboks"
men det skal du oplyse ellers kan jeg ikke viderestille dig..
så måtte jeg pænt sidde og forklare og endte med jeg kom videre..
og for at de ville lukke mit kort så skulle jeg lige sidde 10 minutter og forklare hvorfor jeg dog kunne finde på at lukke mit sekundære kort som kun kostede 400kr om året.. for den 2xpris er jo kun fordi de ikke ahr sat den op i lang tid, og alle andre gør det..
så måtte igennem en lang palaver om at jeg synes det er plat man skal betale flere gange for kort i husstand, at man ikke kan klone kanal pakkerne, så vil jeg se viasat golf i 2 rum så skal jeg flytte kortene, og så har kort nummer 2 ingen grund til at være der. og så videre..
og så skulle jeg lige IGEN forsvare mig med hvorfor jeg IKKE ville have min mail blev brugt til deres nyhedsbrev..
Det er da ikke en frusterende oplevelse, men når man nu først har brugt 15 minutter i deres butik og næsten 45 minutter i telefon så tænker man bare..
HVORFOR fanden skal det hele være så besværligt, den time er faktisk rimlig dyr for mig.