|
Gaming-biograf |
Besvar |
Forfatter | |
Fastlane
Ny bruger Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: United States Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10 timer 7 minutter siden kl. 13:20 |
Davs alle!
Jeg skal have indrettet et gaming rum til ungerne og muuuligvis også mig selv 😃 Der skal primært games og måske også ses en film i ny og næ. Rummet er 430 cm bredt og 550 cm dybt med 215 cm til loftet. Da det også skal bruges til andre formål og der ikke er særligt højt til loftet har jeg tænkt mig at anskaffe en UST projektor og sætte den op i loftet så mest muligt af gulvet er frit i modsætning til en mere almindelig projektor der så ville skulle hænge ned ca midt i rummet. Men jeg er i vildrede ang størrelsen på den skærm jeg skal have op. Jeg kan ikke bruge en ramme pga dør osv, skærmen skal kunne rulles op når den ikke bruges, om det er motor eller manuelt er ligegyldigt. Jeg har 150’ i tankerne da jeg tænker det kunne være fedt at game på, men skal jeg hellere kigge på 120-130? Alle gode input modtages 😃 Vh
Redigeret af Fastlane - 10 timer 5 minutter siden kl. 13:22 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |