|
Elgiganten prisgaranti |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Februar-2017 kl. 18:11 |
Hvordan er det med prisgaranti i Elgiganten - har de det længere?
Det er3 uger siden jeg gav 12.999kr for B6v, mens det nu er nede i 11.888kr omdanne butik? Jeg kan huske jeg engang for mange år siden fik nogle hundrede kr refunderet fordi et surround-anlæg blev nedsat senere. |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så umiddelbart nej, nyder din skærm, og byd at du har haft den i tre uger længere. Ellers må du prøve at tale med dem. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mener prisgarantien gælder inden køb, ved dokumentation fra dansk butik og dansk internet butik. Så altså ikke en garanti mod nedsættelser, men en garanti om at matche prisen på dagen.
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Ah ok på den måde:). Tak for svar. Syntes nu heller ikke 12.999kr er for meget, men havde de nu en prisgaranti tog jeg gerne de 1100 og smed i uhd film;)
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var ude for det samme, da jeg købte mit sidste TV, og gik så ned og snakkede med dem. Jeg fik så et gavekort, på det beløb som TVet fra faldet. Så det kan godt betale sig, at tage derned.
Redigeret af Flemming Larsen - 20-Februar-2017 kl. 21:08 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, jeg vil da prøve at spørge, det ville da være ret fornem kundeservice syntes jeg
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det koster jo ikke noget, at spørge om det. Og det kan jo lade sig gøre.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |