|
fastnet/trådløs |
Besvar |
Forfatter | |
vanzandt
Bruger Oprettet: 13-August-2008 Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 6 timer 18 minutter siden kl. 17:29 |
Hej alle , jeg ved ikke om dette er det rigtige sted for hjælp , men alligevel .
Min nabo har købt en fastnet telefon , en Gigaset e 290 duo , der medfølger et strømkabel og et kabel til at sætte i hendes modem, det har jeg gjort . Det skulle være Plug and Play . Problemet er at vi godt kan ringe op fra telefonen men ikke modtage opringninger , nogen der ved hvad der kan være galt.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4831 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du siger det selv, det er en FASTNET TLF. Den kan kun bruges på tlf nettet.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Ja , vi kan jo ringe fra den , uden problemer , der står det er en trådløs fastnet telefon . Den er forbundet til routeren.
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8627 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man kan ringe fra den, er der jo hul igennem
|
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Basen som telefonen står i er forbundet til routeren , selve telefon røret er trådløst.
|
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror du skal have fat i leverandøren af forbindelsen for at fejlsøge.
Fedt at du hjælper naboen med det!
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror du skal forbinde den til et telefon stik, det er jo ikke en ip telefon.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4711 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Du skriver 'et kabel til at sætte i hendes modem,' Og senere skriver du 'routeren'? Så jeg er nødt til at spørge, om denne fastnet telefon er forbundet til et VOIP system? Hvis ja, foreslår jeg at I oplyser type og telefon udbyder? Men Ringetonen er vel IKKE deaktiveret. Se side 19. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 3 timer 44 minutter siden kl. 20:03 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller som her en IP tlf modem boks med en analog telefon linie ud. Så når I kan ringe UD er der forbindelse som der skal være, så I skal have fat IP tlf udbyder (hvem det så måtte være?) og have dem til at åbne for opkald TIL nummeret. EDIT: Kom i tanke om da jeg skiftede til IP telefoni var der en af mine telefoner der ikke reagerede på opringning, fordi IPboks ikke leverede en "ægte" analog linie med 48V DC overlejret med 25Hz AC ríngespænding. Det kan måske være samme problem her. Hvis du kan ringe op fra mobil til nummeret i samme rum, og hun så besvarer opkald uden at have hørt den ringe, er der så samtale forbindelse? Redigeret af JørgenT - 3 timer 37 minutter siden kl. 20:10 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |