|
Windows 10: Fjern bruger |
Besvar |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 6 timer 5 minutter siden kl. 17:37 |
Hej
Hver gang jeg tænder min PC med Windows 10 bliver der vist to brugere, som jeg kan logge på Windows med. Jeg vil gerne have slettet/fjernet den ene af brugerne, men jeg kan ikke finde ud af, hvor og hvordan jeg gør det. Jeg har lige fået det lavet sådan, at der står, at jeg logget på med en lokal profil. Det er nok fint nok. Derudover har jeg fjernet en Microsoft konto. Jeg ved, at jeg kan gå ind i netplwiz, men der kan jeg ikke se, at jeg kan slette/fjerne brugere. kan der være noget med, at jeg har en profil der består af to brugere? Kan nogen hjælpe mig på sporet? På forhånd tak. |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4050 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gar du prøvet denne her
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, men jeg kan ikke se de punkter der er under Remove a user account på min PC.
|
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Det er måske det der er vist på videoen på nedenstående side.
Jeg ved dog ikke lige, hvordan jeg kan se, hvilke filer jeg har gemt med hvilken konto. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |