recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gaming-biograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gaming-biograf

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fastlane Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: United States
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fastlane Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gaming-biograf
    Sendt: 11 timer 28 minutter siden kl. 13:20
Davs alle!

Jeg skal have indrettet et gaming rum til ungerne og muuuligvis også mig selv 😃 Der skal primært games og måske også ses en film i ny og næ.

Rummet er 430 cm bredt og 550 cm dybt med 215 cm til loftet.

Da det også skal bruges til andre formål og der ikke er særligt højt til loftet har jeg tænkt mig at anskaffe en UST projektor og sætte den op i loftet så mest muligt af gulvet er frit i modsætning til en mere almindelig projektor der så ville skulle hænge ned ca midt i rummet.

Men jeg er i vildrede ang størrelsen på den skærm jeg skal have op. Jeg kan ikke bruge en ramme pga dør osv, skærmen skal kunne rulles op når den ikke bruges, om det er motor eller manuelt er ligegyldigt.

Jeg har 150’ i tankerne da jeg tænker det kunne være fedt at game på, men skal jeg hellere kigge på 120-130?

Alle gode input modtages 😃

Vh

Redigeret af Fastlane - 11 timer 26 minutter siden kl. 13:22
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu