|
Er der nogen der skal til HIFI messe i Hilton i dg |
Besvar |
Forfatter | |
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 10:52 |
Er der nogen der i dag lørdag der skal derud.
Så kunne vi måske mødes over en øl |
|
SVP03
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
Recordere.dk er derude med både Lars Ladinkær & Jens Hummelmose fra kl. ca. 14.00
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lars har jeg set hos KT et par gange med kameraet. |
|
SVP03
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Måtte give Flemming fra KT en stor fadøl.
For at få lov til at købe et sæt Dynaudio 600 XD |
|
SVP03
|
|
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var forbi lørdag. Den bedste lyd stod Dynaudio for med deres Focus XD modeller. Jeg var meget imponeret! Det var ( for nu at bruge en gennemtæsket cliché. ) som om at et filter blev fjernet. Der var vanvittig meget hul igennem! Dernæst spillede Creek Evolution A50 og Epos 2 kombien rigtig godt til pengene. Helt sikkert et anlæg jeg sagtens kunne leve med. Hi Fi Freaks havde som de eneste et Atmos system og selvom højttalerne ikke var de mest imponerende, så synes jeg det var fed oplevelse. Da jeg sad og så demoen med lyd ovenover mig, tog jeg mig selv i at tænke "hvorfor har dette ikke altid været en del af surround oplevelsen?! " Jeg tror når man først har haft Atmos er det svært at gå tilbage. Noget andet er så at jeg ikke en gang har surround herhjemme fordi jeg ikke gider alle de højttalere. HTP imponerede virkeligt med deres surround demo hvor hele lydbilledet hang fuldstændig sammen. Ret imponerende. Desuden var jeg også forbi Zingali hvor deres højttalere spillede imponerende bas dog ville jeg gerne have undværet den kinesiske musik! |
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Uden at afsløre for meget Otto skriver til mig er her et kort copy/paste af det vi skrev sammen i går om de højtalere fra Dynaudio og andre ting. Klogt valg, de højttalere sparker SÅ meget røv... Jeg vil være rigtigt fan-boy agtig, og sige at enhver der køber noget andet i tilsvarende prisklasse (for højttalere inkl. DAC og forstærker) har andre prioriteringer end bedst mulig lyd... Otto, sig til hvis det skal slettes. Redigeret af SVP03 - 27-Oktober-2014 kl. 10:01 |
|
SVP03
|
|
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg var der ude her i går og synes det var fint men som altid var der skruet godt op for volumen hos de fleste og ikke til at holde ud.
det var efter min mening kun Vassago - HTP - Dali - High-Performance. som har gjort det bedst her. ellers ikke noget wauv der inden. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |