recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der nogen der skal til HIFI messe i Hilton i dg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der nogen der skal til HIFI messe i Hilton i dg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er der nogen der skal til HIFI messe i Hilton i dg
    Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 10:52
Er der nogen der i dag lørdag der skal derud.
Så kunne vi måske mødes over en øl
SVP03
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 11:33
Recordere.dk er derude med både Lars Ladinkær & Jens Hummelmose fra kl. ca. 14.00
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Recordere.dk er derude med både Lars Ladinkær & Jens Hummelmose fra kl. ca. 14.00
er derude ved 13 tiden.
Lars har jeg set hos KT et par gange med kameraet.
SVP03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 16:13
Måtte give Flemming fra KT en stor fadøl.
For at få lov til at købe et sæt Dynaudio 600 XD
SVP03
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 08:48
Jeg var forbi lørdag. 

Den bedste lyd stod Dynaudio for med deres Focus XD modeller. Jeg var meget imponeret! Det var ( for nu at bruge en 
gennemtæsket cliché. ) som om at et filter blev fjernet. Der var vanvittig meget hul igennem! 

Dernæst spillede Creek Evolution A50 og Epos 2 kombien rigtig godt til pengene. Helt sikkert et anlæg jeg sagtens kunne leve med. 
Hi Fi Freaks havde som de eneste et Atmos system og selvom højttalerne ikke var de mest imponerende, så synes jeg det var fed 
oplevelse. Da jeg sad og så demoen med lyd ovenover mig, tog jeg mig selv i at tænke "hvorfor har dette ikke altid været en del af 
surround oplevelsen?! " Jeg tror når man først har haft Atmos er det svært at gå tilbage. Noget andet er så at jeg ikke en gang har 
surround herhjemme fordi jeg ikke gider alle de højttalere.   

HTP imponerede virkeligt med deres surround demo hvor hele lydbilledet hang fuldstændig sammen. Ret imponerende. 
Desuden var jeg også forbi Zingali hvor deres højttalere spillede imponerende bas dog ville jeg gerne have undværet den kinesiske 
musik!

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 09:50

Uden at afsløre for meget Otto skriver til mig er her et kort copy/paste af det vi skrev sammen i går om de højtalere fra Dynaudio og andre ting.

Klogt valg, de højttalere sparker SÅ meget røv... Smile Jeg vil være rigtigt fan-boy agtig, og sige at enhver der køber noget andet i tilsvarende prisklasse (for højttalere inkl. DAC og forstærker) har andre prioriteringer end bedst mulig lyd...

Otto, sig til hvis det skal slettes.

Redigeret af SVP03 - 27-Oktober-2014 kl. 10:01
SVP03
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 10:13
jeg var der ude her i går og synes det var fint men som altid var der skruet godt op for volumen hos de fleste og ikke til at holde ud.
det var efter min mening kun Vassago - HTP - Dali - High-Performance. som har gjort det bedst her. ellers ikke noget wauv der inden. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu