recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elements DVD maker fra Bilka
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElements DVD maker fra Bilka

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zink_brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Direkte link til dette indlæg Emne: Elements DVD maker fra Bilka
    Sendt: 29-Januar-2005 kl. 18:22

I den bilka-avis vi har fået i dag, er der:

Elements DVD Maker

Kopier dine VHS elles HI8 videobånd over på PC eller Direkte på DVD (Kræver DVD-brænder). Understøtter MPEG 4, 2 og 1. USB 2.0 tilslutning. Incl. software. Pris 399,00

Er der nogle der kender sådan en?

Hvad er det for softeware?

Det kunne være fedt, hvis man fik noget software der kulle redigere i filerne bagefter....

DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene
Til top
Ronnio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2004
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2005 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af zink_brian zink_brian skrev:

Kopier dine VHS elles HI8 videobånd over på PC eller Direkte på DVD (Kræver DVD-brænder).

Du skal være opmærksom på at købe VHS/DVD kan være kopibeskyttede så du kun kan kopiere de VHS bånd over som du selv har optaget (såkaldt MacroVision kopibeskyttelse). Jeg kender ikke kortet så jeg ved ikke om det fjerner kopibeskyttelsen .... 

Ronnio

Redigeret af Ronnio
Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
Til top
zink_brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2004
Point: 301
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2005 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Ronnio Ronnio skrev:

Oprindeligt skrevet af zink_brian zink_brian skrev:

Kopier dine VHS elles HI8 videobånd over på PC eller Direkte på DVD (Kræver DVD-brænder).

Du skal være opmærksom på at købe VHS/DVD kan være kopibeskyttede så du kun kan kopiere de VHS bånd over som du selv har optaget (såkaldt MacroVision kopibeskyttelse). Jeg kender ikke kortet så jeg ved ikke om det fjerner kopibeskyttelsen .... 

Ronnio

MacroVision er bare endnu en udfordring, som er knækket. Fandt tegninger på nettet, med en lille PIC processer... Shhhhhh

Men skal ikke have gang i noget pirat shit, skal bruge den så jeg kan bruge video'en til at sende signalet ind i soveværelset.

Det var også mest software jeg ville høre om, måske man kunne gøre et røverkøb....!!!!!

Jeg har en kiss, måske kunne jeg redigere i optagelserne med software'en...?

Redigeret af zink_brian
DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu