|
Billige DVD-RW |
Besvar |
Forfatter | |
Eco2001
Bruger Oprettet: 31-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Emne: Billige DVD-RW Sendt: 31-Maj-2004 kl. 11:09 |
Kære Alle, Jeg søgte på www.edbpriser.dk efter nogle billige medier til min nyindkøbte Panasonic DMR-E50. Her fandt jeg nogle billige DVD-RW i jewelcase. Er der noget tricky ved dette? http://www.mediecentralen.com/index.php?page=products&gr oup_id=5 Mvh, Eco2001 |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 31-Maj-2004 kl. 11:17 |
Hej Eco2001 Mht. prisen: Ja, det er en del billigere at købe medier i Sverige, Tyskland og England bl.a. fordi medier herhjemme er belagt med afgift. De fleste her handler derfor medier i udlandet, fortrinsvis i Tyskland som oftest er billigst. Du kan dog ikke bruge DVD-RW til din nye Panasonic E50 - den kan kun bruge DVD-R og DVD-RAM. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Eco2001
Bruger Oprettet: 31-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Sendt: 31-Maj-2004 kl. 11:24 |
Øhhh, nå?! Manden nede i Tapeconnection gav mig en TDK dvd-rw (til den favorable pris af 50,- ) Han sagde at den kun kunne bruge DVD-RW, DVD-RAM og DVD-R!!! Tror vist lige jeg skal ha' fat i dem! Mange tak for svaret! Mvh, Eco2001 |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 31-Maj-2004 kl. 12:12 |
Hej Eco2001 Ja, der har TC lavet en fejl. Mht. mulige steder at købe i udlandet, så er jeg ved at samle en frisk opdateret liste: Billige forhandlere af medier? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |