|
Forudbetalt kort til at "tanke" penge på PS konto? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så to styks 200-kroners kort i Fonagiganten i Aarhus i dag.
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
De kan også købes på nettet - på udenlandske sider ofte til billigere penge end det, kortet lyder på (du får så tilsendt et billede med en kode på, som du indtaster).
Har selv brugt det - du sparer penge på det . F.eks. kan du her købe et 400,- kort til 370,- Første gang du køber derfra skal du dog lige sende en indscanning af et ID kort, men efterfølgende gange er der ingen problemer. Redigeret af HeartWare - 22-December-2016 kl. 12:01 |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
|
Giganten magtede ikke opgaven!!
Ringede på forhånd til EG kundeservice, der sagde de havde kortene i min lokale Gigant... Da jeg kom ned i butikken sagde de at de ikke havde dem!!!
Handlede i Gamestop i stedet. Virker fint, kan selv bestemme beløb i 50 kr intervaller.... |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal i øvrigt lige nævne at der er tilbud på PSN Plus: 300,- for et år...
Tilbuddet udløber i morgen, så vidt jeg husker kl. 11....
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |