|
OLED fra POWER |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde en snak med sælgeren inden jeg købte - det lød som om de var kalibreret med rigtigt målegrej. De 700 ekstra inkluderede også et hdmi-kabel og noget andet jeg ikke skulle bruge - uden det kom jeg ned på ialt 10.400. Selvom det er "sidste års model", synes jeg stadig jeg gjorde et godt køb. Wow for et billede, sort er SORT, og betragtningsvinklerne er suveræne. Det slår mit gamle LED LG LW980W med mange længder. Nu har jeg lidt mere "ro på", og kan bedre vente med 4K OLED til Panasonic kommer lidt ned i pris. |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik så købt tv'et til 9999, de havde "overset" at der stod et uden kalibrering på lageret. Fastholder stadig at det er ufint at skilte med et pris på 9999, når man reelt kun vil sælge dem til 700 kr ekstra.
Kigger man på deres tilbudsavis så er der stadig ikke kommet et "udsolgt" tekst på OLED skærmen. http://nozebra.ipapercms.dk/tilbud/POWER/Current/4115/ sidst checket 18:29 11/10. |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4711 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg købte en Intel Compute stick tirsdag kl 19. Sælgeren tilbød mig en pakke med En Intel Compute stik + Et keybord + Et års Norton til 600 kroner mere end hvad en Intel Compute Stick kostede alene. Da jeg svarede nej tak, tog han en Intel compute Stick fra den hylde ved siden af pakkeløsningen. Så jeg kunne stadig købe det annoncerede tilbud 4 forretnings dage after åbningen. Da Power åbnede i Glostrup stod jeg i kø 4 timer for at købe en iphone 5C til min søster. Her tilbød sælgeren en tillægspakke bestående at et cover og et formonteret panzerglas til totalt 212 kr ekstra. Det sagde jeg ja tak til. Jeg tror at vi skal lære af, at POWER i Herlev solgte åbninges tilbudene i op til 8 dage, eller så længe de havde varer på lager. Men at den opdaterede åbningsavis indeholder det totale antal de har sat til salg. Både alene, og som del af pakker. Men det syntes jeg heller ikke er så dårligt. Men vi skal bare finde ud af hvordan det fungerer. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 11-Oktober-2015 kl. 19:57 |
|
Bergur
Junior bruger Oprettet: 11-Februar-2008 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg endte med at købe det :)
Tusind tak for hjælpen!
|
|
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke. Håber det bliver godt
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |