|
PC lever ikke op til Windows 11 krav |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
fc-andeby
Bruger Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lavet ny installation af Windows 11 og det har jeg virket.
Jeg siger mange tak for hjælpen 😊
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis Windows xx ligger på C-drevet (og der er ikke andre drev), kan man så fra fx en USB stick formatere C-drevet og installere Windows xx igen?
Tidligere er jeg stødt på, at jeg ikke kunne formatere C-drevet og den derfor lagde den nye kopi oven i den gamle. Jeg har en registrering i databasen, jeg gerne vil af med (og jeg kan ikke finde den!). |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
sd
Super bruger Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kører kommandoen "diskpart" fra terminalen kan du formatere det hele. Herefter vil computeren være uden styresystem og skal startes fra en installations-cd eller usb.
Alternativt kan du formatere harddisken, hvis du under installation af windows11 vælger en ren installation uden at bevare filer, når du kører installationsprogrammet. Her skal du bare slette alle partitionerne, så klarer installationen resten.
Redigeret af sd - 24-Juni-2022 kl. 07:35 |
|
Powered by beer and chips
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak sd, terminalen?
Det er min bærbar. Disk part skal vel være en del af installationsfilerne (USB og DVD er muligt) og det er der vel ikke i Windows 10 pakken. Den er ikke kompatibel med Windows 11 uden fusk. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne der i stedet, menes Kommandoprompt, eller Windows PowerShell? Terminal, er i Linux...
Redigeret af mnielsen - 24-Juni-2022 kl. 20:56 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hedder den slags ikke bare en wizard? Wizard (software) - Wikipedia
- altså den wizard man kommer i når man installerer ved at boote fra USB-stick/setupdisck som hedder "windows setup" "How to Format C Drive in Windows 11/10": Redigeret af TBC1 - 25-Juni-2022 kl. 13:42 |
|
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|
sd
Super bruger Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener selvfølgelig kommandoprompt (win+cmd)
|
|