recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor er medier billigst i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor er medier billigst i DK?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
grunts Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor er medier billigst i DK?
    Sendt: 05-Januar-2005 kl. 09:23

Jeg er på udkig efter den bedste kombination af pris og kvalitet for DVD -R/-RW skiver i DK. Helst ved køb i butik - alternativt e-butik.

Grunts

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2005 kl. 13:48

Hej Grunts

Computer City plejer at være ok med priser på Fuji skiver.

Men personligt finder jeg det svært at handle herhjemme. Tag f.eks. Verbatim DVD+R 8x printable. De koster 39 kr/stk i Computer City, og samme fås for 7,34 kr/stk. syd for grænsen (fx. Nierle). Ok, så skal man købe flere ad gangen pga. portoen, men aligevel.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2004
Point: 371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2005 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Grunts

Computer City plejer at være ok med priser på Fuji skiver.

Men personligt finder jeg det svært at handle herhjemme. Tag f.eks. Verbatim DVD+R 8x printable. De koster 39 kr/stk i Computer City, og samme fås for 7,34 kr/stk. syd for grænsen (fx. Nierle). Ok, så skal man købe flere ad gangen pga. portoen, men aligevel.

/Lars

Hej

Der skal ikke købes ret mange skiver før det kan betale sig at handle i Tyskland. De omtalte Verbatim skiver koster i ComputerCity 39,- pr. stk. Og hos Nierle 7,35,- pr stk.

Portoen fra Nierle er ca. 100,- Så hvis man køber over 3 stk. er der penge at spare.

ComputerCity   4 stk.   =   156,-

Nierle              4 stk.   =    29,40,-  + porto 100,-  = Ialt  129,40.-

Eller sagt på en anden måde. Det du skal give for 10 stk. i ComputerCity, det kan du få 40 stk. for hos Nierle inkl. porto. Det er da en besparelse der er til at forstå..

Mvh

Moulder
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu