|
PS4 VS Nvidia Shield (VS PS4K) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb PS4, hvis I vil spille. Nvidia Shield har efter min mening ikke levet op til mærkatet spilkonsol. Visse af de spil, som de lovede ved lanceringen, er ikke engang udkommet til den. Geforce Now streamingtjenesten til spil er lovende, men mangler stadig noget.
Mit gæt er, at "PS4K" kommer til efteråret. Sammen med PlayStation VR.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er en spillekonsol du vil have, så hedder det PS4. PS4k bliver formegentlig først annonceret til E3, og så lanceret til julehandlen, om alt går vel.
Der kommer, iflg. rygter, ikke spil til PS4k, som ikke kan køre på PS4 - men der vil være forskel på grafikken de 2 maskiner imellem, lidt som når du kører med enten et GeForce 980ti mod et 960 i en PC. Shielden skal du vælge hvis hovedformålet er streaming af video - der er så mange flere muligheder. Jeg har både Shield og PS4 (og Xbox One, og Nintendo Wii U, og en Gaming PC). Hvad jeg lige bruger af maskine, afhænger helt af hvad jeg skal :) Jeg har også streamet spil fra gaming PC'en til Shielden, og det virker uden problemer på en kablet forbindelse - men spillene skal være lavet til det, f.eks. er first person shooters ikke nogen success, men bilspil og platformespil er helt ok. |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |