|
Ps3 |
Besvar |
Forfatter | |
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-September-2016 kl. 20:33 |
Hjæææææælp!!
Min elskede ps3 har lige pludselig intet billede via HDMI! Jeg har skiftet både kabel, tv og indgange på tv. Intet hjælper. Den lyser og starter fint op kan sagtens sætte skiver i og tage dem ud. Er det HDMI udgangen der er røget?? Håber at en eller anden vil afmystificere hvad der kan være i vejen. P.S jeg har prøvet at holde knappen på den inde for at resette billede og lydindstillinger men lige lidt hjælper det
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er nogle fifs til at prøve at få gang i PS3. http://m.wikihow.com/Reset-a-PS3
|
|
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nummer 1 er afprøvet men stadig intet billede. Har vist et analog kabel i kælderen jeg lige vil afprøve i morgen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |