|
Playstation store |
Besvar |
Forfatter | |
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 19:16 |
Hej
Jeg har nu forsøgt at købe call of duty black ops 3 gold edition flere gange på Playstation store men købet vil ikke gå igennem. Kommer med følgene meddelelse: Dit køb er muligvis ikke gennemført. kontroller dine tidligere transaktioner En der ved hvad problemet er mvh |
|
Mvh
Svsommer |
|
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du overført penge til din WALLET?
Dette har drillet mig, indtil jeg overførte penge til købene til min WALLET på Playstation Store.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg også prøvetjeg har også forsøgt med paypal
|
|
Mvh
Svsommer |
|
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må jeg melde pas... Desværre Men følger lige med i tråden.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
jeg får også denne
Kreditkortoplysningerne er ugyldige. Kontroller venligst dine indtastninger omhyggeligt
og nej mit kort er ikke spæret |
|
Mvh
Svsommer |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke specifikt for kreditoplysninger, men:
Den anden dag kunne jeg ikke logge ind på playstation network, (på PC). Den skrev at mine brugeroplysninger var forkerte (password). Jeg måtte bede om en nulstilling og lave nyt password. Da jeg skrev det password som jeg forinden blev afvist på, så fik jeg at vide, at password ikke måtte være det samme som det gamle Tror Sony/PSN har nogle problemer lige for tiden. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |