|
Project Cars ( GT5 killer) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo bare en reklamevideo... Intet in-game.
|
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ret sikker på at det der var in-game. Dog bare ikke noget gameplay.
|
|
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alle videor'er in game
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes da mit gamer sæde og rat og pedaler til PS3 og GT5 virker fint.
Både Le Mans og Nortslüffe giver fede timer i hjemmebiffen. |
|
SVP03
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gaaaaaaammel tråd, men er alligevel spændt på menigmands dom over project cars??
For mig personligt var det spillet der retfærdiggjorde en opgradering af rat/pedalsæt (uanset tvunget - logitech issue). Desværre var pedalsættet defekt, så jeg har endnu til gode at prøve det rigtigt af. |
|
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes det er fedt, selvom følelsen af bilerne er lidt mere arcade agtig end Assetto Corsa. Indlevelsen er bedre pga mere detaljeret omgivelser, og vejr effekterne.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
har luret lidt på spillet, og må indrømme jeg er klar til at trykke køb ud fra en ps4 for at spille spillet. er det så lækkert som det ser ud på filmene, eller er det en gt 5 om igen med urimelige loadetider osv?
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
I min verden skal gt5 og pcars ikke sammenlignes. Gt har stået stille for mange år til at de fortjener sammenligningen syntes jeg:).
Det ER møglækker grafik og jeg tror helt sikkert det er et spil der udvikler sig markant. Loadetider er der, men ikke noget jeg har bemærket og dermed tænker jeg jeg at det ikke er voldsomt. Ift at spille med dualshock, syntes jeg der skal fifles før det er godt. Der findes dog masser af anbefalinger derude og jeg syntes selv jeg har fundet en styring der minder om gt og dermed er bekendt. Fysikken er dog langt bedre i project cars. Til konsol syntes jeg pcars er det markant bedste. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |