|
dårlig signal på LG |
Besvar |
Forfatter | |
malteskovgaard
Ny bruger Oprettet: 10-April-2012 Sted: århus Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-April-2012 kl. 16:17 |
Hey
Jeg har lige købt et nyt LG LED 32 tommer tv, og sat det til tv kablet i væggen. Men signalet er dårligt på alle kanaler, skal jeg have fat i en box eller lign.? Kan godt se alle mine kanaler, men signalet er bare ikke tilfredsstillende. Håber i kan hjælpe Mvh malte
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Velkommen til.
Du bliver lige nødt til at fortælle hvem din udbyder er? Modtager du analogt eller digitalt? Måske skal du prøve at skifte til den digitale tuner. Redigeret af Mufti - 10-April-2012 kl. 17:40 |
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som om du har kabel tv. Er du gået fra et gammelt billedrørs tv, hvor du modtog analogt til et nyt, hvor du så tager digitalt tv.
Jeg tror du skal have et nyt antennekabel fra vægdåsen til tv'et. Ældre antennekabler er ikke ordentlig afskærmede, og så kan tv signaler i luften skabe forstyrrelser, da digitale signaler i luften og i kablerne flere steder bruger frekvenser der er tæt på hinanden.
Hvis du tidligere så tv uden forstyrrelser, så er det fordi det var på andre frekvenser, så det ikke blev generet.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19550 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og stikket i væggen, det ender hvor? Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |