|
Apple TV2 og TDC Homebox problemer |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Andersen4
Ny bruger Oprettet: 15-Juni-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har det samme problem med TDC Homebox, hvis jeg ikke bruger Airplay et stykke tid så virker det ikke, hverken fra Itunes eller fra en iPhone. Nogle gange får jeg fejl -15006 i iTunes og nogle gange forsvinder symbolet for Airplay bare. Med en anden ruter virker det perfekt, jeg kan dog godt få det til at virker med netkabel fra PC og iTunes. Har prøvet alle tænkelige indstillinger med firewall og trådløs i TDC routeren. Har du fundet en løsning, så det virker med TDC boksen, så vil jeg meget gerne høre om det?
Denon AVR 1912 med Airplay (statisk IP adrese)
|
|
eddy
Ny bruger Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
... Nej, ingen løsning der virker med TDC boksen alene. Jeg er hoppet på den løsning, som også er beskrevet andre steder (inkl. TDC's egen side); jeg har købt en ny trådløs router (Cisco Linksys E4200), som nu sidder efter TDC Homebox'en. Det er Cisco routeren der styrer alt internt netværk, og det eneste TDC box'en står for er telefoni og internetforbindelse. Siden jeg har lavet den løsning har al Apple kommunikation fungeret perfekt (Airplay og Timemachine backup, som førhen også gav proiblemer over det trådløse netværk).
TDC har anerkendt problemet, og siger at de arbejder på en løsning med producenten; de siger dog også at de ikke kan sige noget om hvornår problemet er løst. Det er lang tid siden jeg har hørt fra dem (og jeg har heller ikke selv fulgt op).
|
|
Eddy
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |