|
hvilken opsætning til mediecenter og smart tv? |
Besvar |
Forfatter | |
johnlungstrom
Junior bruger Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2012 kl. 13:08 |
Hej allesammen.
Jeg har et 50" LG (50PM680), samt et Bose Lifestyle 135. Jeg har 6 HD indgange på Bose´n, dette vil jeg naturligvis gerne benytte mig af. Mit første problem er tilslutning af Apple tv gennem 135´eren, når jeg forbinder med hdmi skriver konsollen: "apple tv er enten optaget eller ej tilsluttet" det er det naturligvis. Jeg kan godt tage stikke ud og sætte det direkte i tv og så fungerer det hele. Desuden vil jeg gerne benytte mig at at kunne afkode True HD. Hvordan sætter jeg smartest mit system op? Jeg har overvejet en blu ray (DMP-BDT310) der fungerer med DLNA, med hvordan er overførselshastigheden? Desuden overvejer jeg , på grund af størrelse en BD-D7000 fra samsung Tv´et kan afspille fra harddisk , men hakker på de store filer, jeg har en snart 3 år gammel 1 TB fra IOMEGA, er det alderen der trykker? Jeg tænker at en Mac Mini er et fornuftigt alternativ, men hvor god lyd leverer den? Og hvad med denne nas? http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=6780020&ref=search Den kan streame til fjernsyn, men i ordentlig kvalitet? Desuden vil jeg gerne kunne optage (via tv´ets optagefunktion) på harddisk, der skal harddisken formateres. Kan jeg streame fra en NAS og samtidigt få fjernsynet til at optage på dens harddsik? Hold op , jeg er nybegynder! Jeg glæder mig til at høre fra eksperterne :-) John
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |