fast2night skrev:
Det skulle i såfald da kun være for at have mulighed for at optage programmer, for ellers er det en bedre løsning med indbygget DVB-C modtager i TV'et.
YouSees Boks med HDD er i dens nuværende status alt for ustabil, og der er ingen udmelding fra YouSee hvornår der kommer en opdatering af dens software, så den vil jeg ikke anbefale jeg er købe eller leje. |
Vi er heldigvis også en del som ikke oplever de store problemer med boksen - indenfor de rammer den bliver brugt. (jeg optager eksempelvis slet ikke HD, som der jo bekendt er problemer med).
I det daglige fungerer den perfekt her. Vi ser både SD og HD, bruger EPG, optager(SD kun) - men det er kun fordi der ikke rgitigt er det store på HD kanalerne vi har lyst til at se - endnu.
Her klarer vi os med genstart et par gange om måneden - men det er korrekt, at der er uhensigtsmæssigheder, som man måske i større eller mindre omfang kan blive generet af. Må dog erkende, at jeg oplever en del flueknepperi omkring fejl på en forholdsvis billig boks...... man kan jo heldigvis også vælge at leje den, hvis ikke man vil risikere at eje noget som giver for mange fejl i det daglige.
Vi er i hvert fald rigtigt glad for den hjemme hos os.