|
Apple tv, film opdeling |
Besvar |
Forfatter | |
spaus
Bruger Oprettet: 18-Juni-2010 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Februar-2012 kl. 21:59 |
Hej med jer.
Jeg er igang med at få rippet alle mine dvd film og få lagt dem over på min nas, så jeg kan se dem på mit apple tv2. Da jeg rigtig godt kan li' ekstra materialet man får med på dvd'erne tager jeg så meget med som muligt. Nogle dvd'er og dermed nu mapper indeholder så kun filmen, andre indeholder også ekstra materiale. Nu har jeg fundet ud af at når jeg kigger ned igennem alle mine film, sorterer den efter hvorvidt der er mere end et item i en mappe eller ej. Dvs. Alle film med ekstra materiale vises først A-Z. Dernæst Alle film der ikke er ekstra materiale til A-Z. Er der en måde at omgå dette så de bare vises sammen. Hvis ikke, er der så en type fil man kan smide i de mapper der kun indeholder selve filmen som gør at den blandes med de mapper hvor der er ekstra materiale med i og som samtidig ikke figurerer i visningen på apple tv'et. Håber det giver mening. Jakob |
|
TV: Samsung 55b7070
Ipad2, Iphone 3gs, apple tv2 Synology ds411j |
|
zaboom
Super bruger Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rip dem som iso, med det materiale du vil have med. XBMC viser fint iso filer og én film (med eller uden ekstra materiale) giver én fil.
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |