|
Kiss DP-558 DVD RW medier |
Besvar |
Forfatter | |
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Emne: Kiss DP-558 DVD RW medier Sendt: 05-December-2004 kl. 22:28 |
Har lige opdaget at jeg har brændt mig på en pakke Maxell DVD-RW. 5 stk. som jeg havde tænkt mig at bruge i min nye KISS 558. Men den vil altså ikke læse dem. Er der nogen, der har erfaringer med medier til KISS ? helst DVD RW, hilsen newb |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 05-December-2004 kl. 22:43 |
Hej newb, Jeg har ingen erfaring med DP-558, så jeg kan ikke hjælpe med valg af medier. Var blot nysgerrig efter at vide om din opdagelse hang sammen med emnet brænding af store vob fil? (lykkedes det at få dannet en DVD Video?) /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
chris10
Ny bruger Oprettet: 10-Juli-2004 Status: Offline Point: 28 |
Sendt: 06-December-2004 kl. 01:06 |
Intenso dvd-RW testet med DIVX og virker. Medianca dvd-R testet med DIVX og virker |
|
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Sendt: 10-December-2004 kl. 13:53 |
Hej laursen. Ja nu er jeg ved at få system i tingene. TMPGenc DVD Author 1.6 fungerer fint med total kontrol fra ende til anden. DVD Shrink 3.2 er fin til at få produktet til at holde sig inden for een DVD. Nu skal jeg bare finde et sikkert medie, eller en god metode at afprøve medier på. Jeg købte en pakke Memorex DVD+RW. De fungerer uden problemer. Og mine memorex DVD-RW fungerer en gang i mellem. Eller under visse omstændigheder. Og jeg efterlyser Brugere AF KISS-DP558 Med Erfaring I Medier!! hilsen smedev
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |