|
Ny konsol :-) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan hente emulatorer, og spil til de gamle konsoller
|
|
Fidoble
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en SEGA Megadrive II som stadigvæk virker. Kan ikke helt huske hvilket kabel jeg har brugt til at tilslutte den mit fjernsyn med, men mener faktisk det er et scart-kabel.
Det er fantastisk at spille på den en gang i mellem :) |
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er selvfølgelig aldrig helt det samme - men hvis jeg skulle emulere, ville jeg bare lave en Raspberry Pi med RetroPie (og det overvejer jeg faktisk at gøre). Jeg har dog flere gange været tæt på at købe både en Spectrum, en Atari 2600 og en Amiga.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
2 spil jeg savner fra retro tiden, det er Speedball 2 til min Atari STe, og Super Cars 2 til Amiga.
Hvis de emulatorer ikke var så skide besværlige, så kunne jeg godt overveje at prøve at støve dem op igen. |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
@zulfo.
Tja nok ikke, men jeg nyder sega megadrive super Nintendo, C64, osv på min htpc med Xbox controller |
|
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har bestilt sådan et her, så man kan bruge SD kort til den gamle Sega maskine og så man ikke slider så meget på porten/cartridge'ene.
Og så bestilte jeg sådan her til en kommende C64, så man også kan bruge SD kort til den. Skal nok blive sjovt..
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |