|
Printbare Skiver |
Besvar |
Forfatter | |
Bent M
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
Emne: Printbare Skiver Sendt: 16-September-2004 kl. 21:46 |
Hej derude. Jeg leder efter CD-R skiver printbare helt ind til hullet (full Face), men det er sværere end jeg troede, jeg har ledt, men det er ikke altid det fremgår af de forskellige sites om de er Full Face eller ikke, så der er vel ikke nogen her der skulle have et link til hvor de kan købes ? DVD-R skiver i Full Face er det ikke så svært at finde, men ligger nogen inde med et godt link så hører jeg gerne om det... |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Sendt: 16-September-2004 kl. 23:51 |
Bent M
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
Sendt: 17-September-2004 kl. 05:06 |
Hej Kjeldberg. Ja jeg skulle selvfølgelig have fortsat i tråden du henviser til, sorry. Men de links der er der har de ikke CD-R Printbar ind til hullet, untagen Digi disk, men de sælger ikke til private og ellers kun i større mængder |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
boink
Bruger Oprettet: 06-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Sendt: 17-September-2004 kl. 08:36 |
Jeg synes jeg har set nogle 20 stk. pakker (slim-case) fra verbatim, i Fona. Jeg ved dog ikke om alle Fona butikker har dem.
|
|
Henrik
|
|
Mikker
Ny bruger Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 18-Oktober-2004 kl. 11:49 |
de har dem på http://www.disccity.co.uk/acatalog/DVDR.html nede midt på siden.. de er fra Fortis og der er også nogle lidt dyrere fra Writedata. De koster henholdsvis 5,99 og 7,25 £, men fragten ender på den kedelige side af 15£ til danmark.. men hvis vi nu kunne købe sammen derovre var det måske noget.. pakken må veje op til 30 kg så vidt jeg kan læse af siden...
|
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 18-Oktober-2004 kl. 12:00 |
Nu handler denne tråd jo om CD'er og ikke DVD'er som du har givet link til, men ellers er det en rigtig interessant side du henviser til. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
Mikker
Ny bruger Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 18-Oktober-2004 kl. 12:09 |
my bad, det havde jeg sq ikke set....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |