recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med køb af medier i udlandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med køb af medier i udlandet

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Baseman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2004 kl. 20:04

Verbatim har en speciel placering - også hos mig - som et uovertruffent mærke.

Men så vidt jeg kan se af omtaler (og egne erfaringer), tyder det på at Ritek er fuldt på højde med Verbatim.

Med mindre der ligefrem er tale om at skiverne kommer samme sted fra, er det dog lidt underligt, hvis Billigmedien blot har valgt at udskifte mærket, uden en forklaring.

Baseman in color
Til top
resurrection Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2004
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2004 kl. 20:30

Tak for tilbagemeldingerne. "Ritek" lød bare som "Denver" eller "Medion"...altså temmelig skræmmende  Nu må vi se hvad billigmedien siger - de kan jo ikke have byttet om på billederne på bestillingssiden, da kurven viste "Verbatim", men hvordan "Ritek" så ender på ordrebekræftelsen.......?

/Martin

We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution!
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2004 kl. 22:46

I h.t. Brugsanvisningen till Pioneer 520/720 er Ritek et af 8 anbefalede mærker, som er testet for skrivekompatibilitet til disse optagere ved 8x hastighed.

Keld

Til top
Mikker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Oktober-2004
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2004 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Mikker Mikker skrev:

Har lige bestilt en ordre hos http://www.blankdiscshop.co.uk/ betalt med visa og fin fin shop plus betalingsmetode... desuden en af de engelske shops med billigste leveringsomkostninger.. har bestilt 100 printbare full face skiver fra ritek og 2 sæt print patroner til epson R300... 750 kr inkl fragt... nu venter jeg bare på at pakken kommer imellem onsdag og fredag..

ja jeg har så modtaget min ting fra england omsdag (lidt langsom til at få skrevet) og alt er fineste orden.. MEN... De kunne ikke levere det sidste af 3 sæt patroner så de havde sendt 50 ekstra skiver med som faktisk koster det dobbelte af patronerne, uden merpris.. det er nice service.. jeg er yderst tilfreds

Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu