recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony DSC-HX5V eller Panasonic DMC-ZX3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony DSC-HX5V eller Panasonic DMC-ZX3

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 00:32
Hej

Der er for ganske nyligt lavet en stor test af digitale kompaktkameraer på det anerkendte foto-site dpreview.com.

Testen har følgende link:

Der kan måske give lidt inspiration til overvejelser omkring sådanne kameraer.

Med venlig hilsen
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 07:41

Jeg synes et Sony HX5v og Panasonics TZ10 er alt for store, de har lidt mere zoom og gps,, men hvorfor, hvem gider vente 3-4 minutter på at GPS finder signal og zoom tjaa, dette indebære et stort og tykt kamera.

Tilsidst stod jeg med valget mellem Sony WX1 og Panasonics ZX3, de ser begge ud til at være gode kamera og har fået mange gode anmeldelser rundt om på nettet.

Jeg endte ud med at vælge et Sony WX1, grundet at den skulle ligne HX5V'eren meget dog med undtagelse af lidt mindre zoom og ingen GPS.
I forhold til ZX3'eren skulle kameraet give nogle bedre aftenbilleder, samt at størrelsen på (HD)-Video er nogenlunde den samme.

Især de bedre aftenbilleder, tror jeg vil være en fordel, når man eksempelvis er på ferie og skal tage nogle billeder udenfor i sommervarmen.

Håber dette gav lidt inspiration til kamera-købere :)

Med venlig hilsen
Jonas B

Redigeret af Gooferen - 18-Juni-2010 kl. 07:42
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu