recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic SmartTV - Netflix, Iplayer, Hulu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic SmartTV - Netflix, Iplayer, Hulu?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic SmartTV - Netflix, Iplayer, Hulu?
    Sendt: 08-August-2012 kl. 17:46
Jeg efterhånden ved at trænge til et nyt TV, og overvejer et Panasonic plasma med SmartTV - vil dog lige høre om der er nogen der har erfaringer med Netflix, iPlayer (BBC) og evt. også Hulu. Kan det lade sig gøre at se disse tjenester via fjernsynet, hvis man vel at mærke har Unblock-us eller lignende tjeneste...
< id="_clearly_component__" ="text/">#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }

Redigeret af Jorgen - 08-August-2012 kl. 17:48
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 00:26
Kender desværre ikke lige Panasonics Smart TV platform...

Men som den farvede google-mand jeg er, så ville jeg Købe Sony nye lille boks med Google TV som koster $99 (omkring 600,- dkr.)

Den tilsluttes via HDMI og vil efter alt at dømme også kunne betjene din fladskærm.
Og de ovenstående services vil nok alle blive tilgængelige på Google TV.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu