|
Streame film fra netværk via DLNA |
Besvar |
Forfatter | |
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-August-2012 kl. 08:48 |
Er det muligt at få streamet sine MKV-filer via netværket til mit LG fra 2011.
Når jeg forsøger så hakker det og jeg kan ikke vælge lydspor eller undertekster. Hvordan vælge rman det under afspilning ? Jeg har læst nogle der skriver at det funker fint på deres setup. |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kun dårlige erfaringer med streaming af BD-kvalitet som MKV via DLNA. Både via Plex og via eks. de DLNA-servere du kan sætte op med en NAS. Det er derudover ret få medieafspillere, der kan trække et indlejret undertekst-spor ud af en MKV, så hvis du ripper med eks. MakeMKV så får du ikke undertekster på med mindre din enhed understøtters PGS specifikt for MKV-filer.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
hmm ja tror også snart jeg dropper det med internt streaming og prøver at se nærmere på Netflix og hulu.
Findes disse apps. til smart tv ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |