recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame film fra netværk via DLNA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streame film fra netværk via DLNA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streame film fra netværk via DLNA
    Sendt: 14-August-2012 kl. 08:48
Er det muligt at få streamet sine MKV-filer via netværket til mit LG fra 2011.
Når jeg forsøger så hakker det og jeg kan ikke vælge lydspor eller undertekster. Hvordan vælge rman det under afspilning ?
Jeg har læst nogle der skriver at det funker fint på deres setup.

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 09:31
Jeg har kun dårlige erfaringer med streaming af BD-kvalitet som MKV via DLNA. Både via Plex og via eks. de DLNA-servere du kan sætte op med en NAS. Det er derudover ret få medieafspillere, der kan trække et indlejret undertekst-spor ud af en MKV, så hvis du ripper med eks. MakeMKV så får du ikke undertekster på med mindre din enhed understøtters PGS specifikt for MKV-filer.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 11:06
hmm ja tror også snart jeg dropper det med internt streaming og prøver at se nærmere på Netflix og hulu.
Findes disse apps. til smart tv ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu