|
Viaplay Samsung C7005 |
Besvar |
Forfatter | |
Vansack
Ny bruger Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-November-2011 kl. 20:21 |
Hej.
Jeg ved ikke om emnet er lagt rigtigt, men håber det går.
Jeg har et Samsung C7005 med internet@TV hvor jeg tidligere har benyttet mig af viaplay app'en med succes. Men efter en opdatering af TV'et virker det ikke optimalt mere. Dvs, at jeg sagtens kan streame live sports udsendelser, men jeg kan ikke streame alt andet matriale som er til rådighed såsom serier osv. Jeg har prøvet at nulstille alt info i internet@TV indstillingerne men uden held.
Er der andre der har oplevet samme problem ??
PS. Jeg har den fulde pakke og alt virker hvis jeg logger ind på PC'en.
|
|
Lars.
|
|
Gert
Junior bruger Oprettet: 06-Januar-2005 Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nøjagtigt samme problem...
Fandt du en løsning ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |