|
CD/DVD printere. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7908 |
Sendt: 30-Marts-2005 kl. 20:36 | |
Nej, jeg har faktisk kun én computer i øjeblikket - og to bærbare, der ikke virker i skuffen... Men selvom jeg skulle få en ny bærbar - eller få den anden op at køre igen, så kan jeg jo bare bruge mit kabelnetværk mellem bærbar og stationær til, at printe på Canon'en - med mindre Canon'en skal stå i stuen sammen med den bærbare. Hvilken betydning har det iøvrigt at den har ethernet - hvad kunne jeg bruge det til? Jeg tror lige jeg skal have kigget på Canon's hjemmeside igen, for at verificere farvedesignene. Redigeret af Thorvald |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Søren Ingemann
Super bruger Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
Sendt: 30-Marts-2005 kl. 22:55 | |
Hej Thorvald
Når der er netkort indbygget har det den fordel, at alle PC'er i et netværk kan udskrive direkte til printeren, uden at denne er koblet op på en anden (tændt) PC.
Alternativet til dette er at anskaffe sig en lille elektronikboks kaldet en printserver, men sådan en koster fra omtrent 600 kroner og opefter, altså mere end prisforskellen på IP4000 og IP4000R. For merprisen får man derudover også trådløst netværksopkobling - så bruger man netværk, trådløst eller ej, er der god fornuft i at vælge R-modellen.
Jeg har iøvrigt selv printeren - den er sk....god til DVD-skiver...
Mvh Søren
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sendt: 31-Marts-2005 kl. 01:17 | |
Jeg har også 4000R. KANON printer også med C :-) Jeg køber mine patroner på QXL. Der købte jeg et komplet refill med alle 5 patroner for 100 kr. De virker fint... og ja.... Den er sk... god til DVD skiver. Især print bare |
||
tychsen
Super bruger Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
Sendt: 23-April-2005 kl. 00:32 | |
Hmm... du printer vel ikke på alm. DVD-skiver uden den printbare belægning? Det kan man da ikke... mig bekendt. |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 23-April-2005 kl. 08:44 | |
Resultatet bliver ihvertfald en del bedre med de printbare overflader Billede fra samlingen :
/Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |