recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nedsæt brænder hastighed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnedsæt brænder hastighed

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
niner37 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2005 kl. 10:33

hvordan slår jeg så den browser om så at jeg kan kopiere exe filen , jeg kan dælme íkke få den til det

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2005 kl. 11:14

Oprindeligt skrevet af niner37 niner37 skrev:

hvordan slår jeg så den browser om så at jeg kan kopiere exe filen , jeg kan dælme íkke få den til det

Så heller ikke med mit tidligere link virkede det?!?

Nu bevæger vi os efterhånden RIGTIG langt væk fra emnet recordere...

MEN (jeg formoder du bruger Windows i en eller anden form) - du skal checke indstillingen for zip filtypen.

1. Åbn stifinderen (file explorer) og vælg i 'Funktioner' (Tools) menuen punktet 'Mappeindstillinger...' (Folder Options...).
  2. Klik i fremkomne dialog på fanebladet 'Filtyper' (File Types) - og vent mens listen dannes.
  3. I fremkomne liste finder du 'ZIP' under filtypenavne. Markér denne linie og tryk knappen 'Avanceret' (Advanced) lidt nede på siden. 
  4. I denne dialog markerer du Handlingen 'Open' og sætter flueben (markering) udfor teksten 'Bekræft åbning efter overførsel' (Confirm open after download) - se vedhæftet billede herunder.
  5. Vælg OK til alle de åbnede dialoger - og prøv så download igen fra Internet Explorer.

/Lars

Redigeret af laursen
Redaktør, recordere.dk
Til top
niner37 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Maj-2005
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2005 kl. 12:15

indstillingerne  stod som du skrev , jeg tror sgu jeg opgir men mange tak for din hjælp

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu