|
Alpha medier |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
norbert
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Sendt: 20-Januar-2005 kl. 00:58 |
Men så kan jeg jo så håbe på i min naivitet at andre kan bruge mit - i dine øjne - ubrugelige svar til noget. Redigeret af norbert |
|
Keld
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
Sendt: 20-Januar-2005 kl. 12:34 |
Hej Kjeldberg. Du får heller ikke et svar på dit spørgsmål fra mig, for jeg kender dem heller ikke. Jeg vil bare give dig ret. Du skulle have stillet det korte spørgsmål, for så havde der ikke været brug for 13 andre indlæg. I øvrigt er det ikke første gang, at en spørger bliver "fornærmet" over, at der ikke bliver svaret på spørgsmålene. Dette forum er altså ikke en hotline, som man betaler for, og har krav på svar. Du har selv haft 39 indlæg, så du må da vide, hvor langt omkring nogle spørgsmål kommer, og jeg er bestemt glad for, at der ofte kommer svar, der ikke lige kan bruges af spørgeren. Keld |
|
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Sendt: 20-Januar-2005 kl. 20:13 |
Selvfølgelig er jeg da klar over at man ikke har krav på svar, og at vi alle er her for at hjælpe, men der er jo også en grund til at tingene er delt ind i tråde, istedet for at alt bliver skrevet under én overskrift. Det link der blev givet, er sikkert et fint link, mener bare ikke det er brugbart her. Det ville sikkert være et godt link som svar på andre spørgsmål.
og Norbert, min pointe ryger vist hen over hovedet på dig. Det er da fint at du linker til nogle medier du mener der er gode , men mener bare at det er irrelevant her,
fordi var det links til gode medier jeg efterspurgte, havde jeg opstillet nogle krav (dvd-r, printable osv).
Men lad det nu ligge, jeg formulerer mig kort og præcist næste gang
|
|
norbert
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Sendt: 20-Januar-2005 kl. 20:43 |
Du spørger: ...er der den store forskel på f.eks Bulkpaq, Datawrite og andre af de billige mærker... Kvalitetsforskellen står i det link jeg smed til digitalfaq. På Nierle kan du se mediacode, så du ud fra det kan se kvalitetsforskellen på de forskellige mærker. Så du har fået svar på dit spørgsmål. At du ikke har kunnet "læse" det ud fra mit svar beklager jeg. Hvorfor bruge Alpha som ingen kender? Det var det, der var min pointe. Men at blive så hysterisk havde jeg godt nok ikke "læst". Selvfølgelig kunne jeg have brugt 30 linier på at forklare dig det, men mente og regnede med at du kunne "læse" det ud fra mit svar. Og så slut herfra. |
|
norbert
Sendt: 20-Januar-2005 kl. 23:32 |
Forøvrigt har du åbenbart heller ikke læst mit svar her 19-Januar-2005 kl. 13:46: "Du spørger om lidt bedre kvalitet til de vigtige ting, samtidig med, at du vil have dem billigt. Så det var såmænd bare ment som et forslag ". Måske udtrykte jeg mig ikke klart. men meningen var "såmænd bare ment som forslag af medier til de vigtigere ting." Selve Alpha-spørgsmålet har jeg ikke besvaret, da jeg ikke kender medierne. Så kan jeg jo ikke svare på det, vel? Men de andre spørgsmål er besvaret, så din pointe er vist røget hen over hovedet på dig selv.
|
|
norbert
Sendt: 21-Januar-2005 kl. 01:14 |
Her er et bud på dit "hovedspørgsmål". http://www.videohelp.com/dvdmedia.php?selectmedia=2540#comme nts Det er ikke de bedste karakter, den har fået. Efter det jeg kan læse, kan de kun bruges som Freesbies På digitalfaq ligger de i gruppe 4 - den gruppe de kalder Garbage. Så du skal nok holde dig fra dem. Det er altså det bedste bud jeg har. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |