|
Transport af OLED? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1679 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Spørgsmålet var ikke om der står på emballagen til et LCD tv at det ikke må liige ned. Spørgsmålet var og er, hvem der siger at et OLED ikke må ligge ned?
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Og jeg plæderer for at bruge en professionel transportør. Enten forretningens egen, eller en vognmand man kan stole på. Fidusen er jo at går det galt, er det deres hovedpine ikke min. |
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu ved jeg jo ikke om du har et link til den holdning?. Ellers er det en sandhed med modifikationer. Jeg har set et par af min solgte TV blive bort transporteret på en lidt mærkværdig vis, ellers så smut ud og kig hos Elgiganten, der sker skam også en del pudsige ting, når et TV skal finde plads i en lille bil
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Samsung har lavet en video om sikker transport af et TV - den fortæller vel det hele, og kan ikke forestille mig at andre producenter afviger fra den holdning
https://www.youtube.com/watch?v=_S1JoYUoTiA
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Af erfaring: Sandsynligheden for at en "professionel transportør" behandler skærmen bedre end at lægge den ned på noget blødt i bilen, og køre forsigtigt hjem, er ret lille. Og begge dele er vand i forhold til transporten hen til butikken. Den eneste gevinst er ro i sjælen fordi du ikke var der til at se det.
"Ro i sjælen" kan bestemt godt være penge værd, men jeg vil lade dét være argumentet, ikke et rationelt argument om at skærmen så har været bedre behandlet. Men hvis det skal have en værdi, bør man lade forretningen stå for transporten og ikke en tredjepart - for hvis du får en skærm med knækket panel (hvilket iøvrigt sker ret sjældent), kan du nemt ende i en diskussion om hvorvidt skaden skete før eller efter tredjepart overtog den. |
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |