|
Nyt kamera |
Besvar |
Forfatter | |
Highway
Super bruger Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-April-2012 kl. 19:53 |
Hej.
Meningen var egentlig at jeg skulle have et nyt video camcorder, men så slog det mig! Jeg er ikke nogen prof fotograf og har heller krav om top af toppen kval i mine optagelser og min mobil er forældet. Så tænkte om nogen har et bud på den mobil der leverer den bedste optagefunktion på markedet? Prisen er underordnet. Om det er iOS eller android kan vi se på...:) Forhånd tak:) |
|
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denne her tråd omhandler dit spørgsmål:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=109331&title=bedste-kamera-video-p-en-smartphone |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville kigge nærmere på den nyeste HTC som skulle være på gaden nu. Den får ros for sit kamera. Også alt det andet den kan, men nu er det jo lige kameradelen der er dit primære her. :)
HTC One X. Den har forøvrigt QuadCore processor, så det er ikke muskler den mangler.
Redigeret af justrace - 09-April-2012 kl. 01:11 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |