|
Billeder på dvd på tv-skærm |
Besvar |
Forfatter | |
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Emne: Billeder på dvd på tv-skærm Sendt: 03-August-2010 kl. 14:53 |
Hey folkens!
Jeg vil brænde en del billeder fra ferien ned på en dvd, men med hvilke program skal jeg bruge for at kunne se billederne på tv'et? Jeg vil ikke betale for et program, selvom det er den eneste løsning. Jeg har prøvet drevets (i denne computer) eget "brænderprogram" og Nero Express, men intet hjælper.. PS3'en kan godt, så jeg undre mig en del.. På forhånd tak..
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Sendt: 03-August-2010 kl. 15:03 |
Det er ikke alle DVD afspiller der kan vise JPG filer, ligesom PS3 kan.
Jeg ville anbefale Proshow Gold som giver masser af muligheder: Når du har lavet dit Dia show med musik, så kan du vælge om det skal laves som exe, web eller DVD film. Når det er lavet som DVD film kan det vises på en almindelig DVD afspiller.
Du kan evt. se et sjov jeg lavede engang her: http://www.wolfsdorf.dk/webshow/Albert/albert.htm
men det er købe software, så det vil du ikke.
|
|
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Sendt: 03-August-2010 kl. 15:13 |
Okay ja.. Kan være jeg bliver nødt til at punge lidt ud måske så..
Jeg vil lige se på det.. Men tak for foreslaget! Det var en sjov idé, det med Albert Mærsk. Jeg var også inde for at se det den gang, da det lå ved Langelinie(?).. Jeg var vidst omkring 14 dengang, men kan stadig huske noget derfra.. Især køen :(
Redigeret af Casper - 03-August-2010 kl. 15:15 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Sendt: 03-August-2010 kl. 15:33 |
Windows dvd-maker?
Den har du allerede betalt for. :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |