|
Smart TV med US IP |
Besvar |
Forfatter | |
kriztian
Bruger Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-December-2011 kl. 10:10 |
Hej Forum
Jeg er på udkig efter et nyt LED TV og har to spørgsmål i den forbindelse som er foranlediget af at jeg kører al min trafik gennem UnblockUS, dvs. har adgang til Netflix, Pandora, Hulu, m.v. Spørgsmål 2: Jeg kan forstå at det er et problem med TV som fra producentens side angiver Danmark ell. Europa som TV'ets adresse, dvs. uanset om jeg UnblockUS, VPN eller lign. Findes der en liste over LED TV eller lign. om hvilke producenter, mærker eller modeller, som ikke har denne blokering indbygget (og hvor jeg dermed kan se Netflix m.v. på)? Spørgsmål 1: Såfremt jeg bruger Apple TV 2, PS3, m.v. er det så ikke ligegyldigt om TV'et fra producenten er sat op til at vise Danmark eller Europa som TV'ets adresse? Rasmus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |