|
Hotspot på P10 Lite? |
Besvar |
Forfatter | |
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1680 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 10:30 |
Hej.
Jeg har en Huawei P10 Lite, der kan sættes til at fungere som internet-hotspot for andre enheder. Der her virket fint, indtil for nylig, men nu kan jeg ikke slå det til længere. "knappen" i rullemenuen er bare grå og reagerer ikke og jeg kan heller ikke aktivere hotspot i settings. Jeg kan ikke komme på hvad der kan være galt? Anyone?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det mest oplagte.
Har du tændt wifi? |
|
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. Der er ingen kombinationer at Wifi og mobile data On/Off der gør mig i stand til at aktivere Hotspot.
Har lige lagt mærke til at der i settings står: "can't tether or use portable hotspot while data server is on" Jeg kan bare ikke komme på hvad der mon menes med "data server"?
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Viser tlf wifi logo, de tre buer? Hvis ja skal den kunne danne hotspot.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wi-Fi skal ikke tændes hvis der skal deles via 4G, Hotspot skal bare aktiveres, har en Huawei Honor. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, wifi virker fint. Telefonen har også forbindelse til internettet.
|
|
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
Ha, Ha! Har løst det. Der står data saver, ikke data server. Hvis jeg sætter data saver til off kan jeg tænde for hotspot. Så ved vi det :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |