|
Android på touchskærm |
Besvar |
Forfatter | |
Maxipug
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 15:33 |
Jeg har en touchskærm stående som jeg gerne vil kunne køre android på, så den fungere som en tablet. Jeg kan dog ikke lige se om diverse android mini pc eller sticks suportere touchskærm ? er der nogen af jer derude, der er faldet over noget som might do the trick ? :) |
|
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke rigtigt... Native understøtter Android ikke touchskærme over HDMI/USB
Jeg har en Medion X54000 (MD 20165), og det er ikke rigtigt lykkedes med den... Du kan evt. starte her, hvor andre udveksler idéer og erfaringer med samme projekt: Det vil være lettere at få succes ved at koble en intel-stick med Win 10 på monitor...
|
|
miri
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
altså den her skulle supportere flere forskellige platforme, https://blissroms.com/#
Nu hvor Jide ikke længere laver sin android.
|
|
Maxipug
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver lidt nørdet på freaktab, men det kan da være man skal prøve, kan dog ikke helt gennemskue hvilken stick de benytter til det ? Jeg kan se at man i Win 10 kan køre tablet mode, nogen der har prøvet det ?
|
|
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en tablet med Windows 10. Udviklingen tablet apps er meget sløv. Og touch er ikke altid, så godt med standard Windows programmer, hvor der normalt bruges mus
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
Maxipug
Funktioner
Tak(0)
|
jeg tror det ender med en Intel stick med win 10 og så nox player til at emulere android, så er det bare om touch vil fungere med denne løsning Er der krav til størrelse på touchskærmen ? kan den blive for stor ? min touchskærm er 84"
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |