recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gives væk: 2x blu-ray afspillere og Apple keyboard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gives væk: 2x blu-ray afspillere og Apple keyboard

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gives væk: 2x blu-ray afspillere og Apple keyboard
    Sendt: 21 timer 50 minutter siden kl. 21:04
Hvis nogen kan bruge disse, kan de fås ganske gratis:

Blu-ray afspiller: Panasonic DMP-BDT230:
Jeg fik ikke lige fjernbetjeningen med på billedet, men den følger med. Sidst den var sat til virkede den uden problemer.

Sony UBP-X700: 
Sidst jeg havde den sluttet til, kunne den kun afspille almindelig blu-ray og ikke UHD-skiver

Apple trådløst tastatur og kablet mus:

Fælles for alle tre ting er at de befinder sig i Helsinge, men kan tages med til København ved Fisketorvet.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 21 minutter siden kl. 22:33
Jeg vil gerne reservere Sony UBP-X700.
Jeg rejser dog på ferie i to uger, så jeg kan først hente den omkring 18. februar.
Med venlig hilsen 
Søren
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 timer 58 minutter siden kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Jeg vil gerne reservere Sony UBP-X700.
Jeg rejser dog på ferie i to uger, så jeg kan først hente den omkring 18. februar.
Med venlig hilsen 
Søren

Det er din. Den bliver liggende hvor den er og venter. For en god ordens skyld, er du med på at den ikke kan læse UHD'er? I hvert fald ikke dem jeg prøvede sidst, jeg havde den sat til.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 timer 56 minutter siden kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

For en god ordens skyld, er du med på at den ikke kan læse UHD'er? I hvert fald ikke dem jeg prøvede sidst, jeg havde den sat til.
Jeg tager chancen Smile
Har den tidligere virket med UHD skiver?

Redigeret af spoxy - 19 timer 54 minutter siden kl. 23:00
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 55 minutter siden kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

For en god ordens skyld, er du med på at den ikke kan læse UHD'er? I hvert fald ikke dem jeg prøvede sidst, jeg havde den sat til.
Jeg tager chancen Smile
Har den tidligere virket med UHD skiver?

Ja, det har den. Fra den ene dag til den anden, gad den bare ikke at læse dem jeg prøvede mere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu