|
Gives væk: 2x blu-ray afspillere og Apple keyboard |
Besvar |
Forfatter | ||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: i går kl. 21:04 |
|
Hvis nogen kan bruge disse, kan de fås ganske gratis: Blu-ray afspiller: Panasonic DMP-BDT230: Jeg fik ikke lige fjernbetjeningen med på billedet, men den følger med. Sidst den var sat til virkede den uden problemer. Sony UBP-X700: Sidst jeg havde den sluttet til, kunne den kun afspille almindelig blu-ray og ikke UHD-skiver Apple trådløst tastatur og kablet mus: Fælles for alle tre ting er at de befinder sig i Helsinge, men kan tages med til København ved Fisketorvet.
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gerne reservere Sony UBP-X700.
Jeg rejser dog på ferie i to uger, så jeg kan først hente den omkring 18. februar. Med venlig hilsen Søren
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er din. Den bliver liggende hvor den er og venter. For en god ordens skyld, er du med på at den ikke kan læse UHD'er? I hvert fald ikke dem jeg prøvede sidst, jeg havde den sat til.
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tager chancen Har den tidligere virket med UHD skiver?
Redigeret af spoxy - 22 timer 13 minutter siden kl. 23:00 |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Rolias
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det har den. Fra den ene dag til den anden, gad den bare ikke at læse dem jeg prøvede mere.
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |